2010. szeptember 12., vasárnap

Endlich ist ein bisschen Lockerung

Also dann

A fenti post-cím azt jelenti, hogy: "végre egy kis pihenés". Ez részben igaz is volt. Asszem' utolsó postnál  írtam az első Test-ről ami kedden volt. Eredmény: 67%. Ez máris nem hangzik olyan jól, ha hozzáteszem, hogy a német rendszerben a 60%-tól van meg a "kettes" :). (Lehet ez a 67 még nincs meg hármas sem. Aber ist egal, ist nicht wichtig). Amúgy nem tudom, pontosan milyen jelentősége van az eredménynek, ez nem tantárgy.
Viszont azóta volt még egy pénteken. Nem szívbajosak két naponta szivatni a népet. Csütörtök este 11-ig nyomtam, ez az akkusativ nyelvtan a magyarban az un. tárgyesetet "tárgyalja" :) , de szerintem bonyolultabb, részben ez, és részben a birtokos névmások használata volt a Test lényege. S persze 349 új szó, szokásos. Ennek ellenére szerintem ez a test is meglesz 60 felett.

Pénteken még volt egy kis összevont előadás a test után, aztán kihirdették, hogy lesz egy kirándulás délután Heidelbergbe. Viszont Józsiékkal beszéltünk, hogy péntek este valami kis lazítás kéne. De Heidelberg túl szép volt, hogy kihagyjam, így máskor bepótoljuk majd azt a sörözést. Vonattal mentünk, és kb. negyedóra alatt meg is érkeztünk. Hát mit mondjak: teljesen megérte. :) A post végén majd rakok fel képeket.
Szóval szép volt a város, megnéztük a sétálóutcákat, és felmentünk a kilátó részbe is. Valamint megnéztünk egy középkori bor érlelő helyet, ahol a világ legnagyobb! boroshordója van. Ki se lehetne hozni az épületből, ott rakták össze akárhány száz éve. :) A fenti kilátó részről pedig a környező városokat is lehetett látni, köztük Mannheim-et is. :)

Városnézés utána még páran ott maradtunk az egyik tanárunkkal egy kis sörözésre.

Másnap reggel korán keltem, mert Józsiékkal kinéztünk a város bolhapiacára. Minden hónapban van bolhapiac, de csak egy alkalommal. Olyat képzeljetek el, mint mondjuk a Petőfi csarnok féle piac, csak 8-10 -szer olyan kiterjedésű. Alkudozni lehet, és kötelező is. :) Egy használt Tefal serpenyőt 11 Eur-ról alkudtam le 8-ra, viszont hál' istennek olyan böszme állat, hogy itt nem fér rá a konyhai tűzhelyre. Viszont jól mutat a szobámban. ;) Viccen kívül, nagyon jó teflonserpenyő, és sokat fogok még benne főzni-sütni 10 főre. :)
Vettem egy lávalámpát. Kérdezem előtte "mennyi". Srác: 2 Eur. "És működik??" Hát ő nem tudja. "Ááá ez így nem oké, és ha nem működik??" Aszondja visszahozhatom. Mondom legyen csak 1 Eur. Belement. ;)
Mikor kipróbáltam Józsiéknál persze, hogy nem működött, de csak mert "Glühbirne ist kaputt" volt. Elmentem venni egy égőt, azóta szépen világit itt az asztalon.
Vettem még két nagy tányért, Pizza-s tányérok, és jól néznek ki. Kettő volt, mind elvittem 2 Eur-ért.
Végig jártuk az egészet, majdnem 3 órát rohangáltunk ott, nem fáztam. :)
Aztán visszamentünk Józsiékhoz, lepakoltam mindent és elindultam felmosóvödröt és rongyot meg minden szart venni, ami kell majd nekem, hogy ne érjen a kosz a kilincsig. Józsiék mutattak jó boltokat, ahol ócsóért lehet ezeket beszerezni. Sikerült minden. Aztán Tomival egyeztettünk, hogy mikor találkozunk a születés napi buli előtt.
Józsitól elköszöntünk, megy haza Ungarn-ra pár hétre elintézni dolgokat, majd szeptember vége környékén jön vissza. Haza értem koliba, azonnal elkezdtem felavatni mindent. Erről lesznek képek persze. :)
Aztán Tomi érkezett este fele, majd ketten mentünk le a Kellerbe.
A Keller az egy pince féleség itt, de mégse egészen az. Ott vannak a szórakozó helységek is, csocsóval és ping-pong-al. A mosó helység is ott van lent, van sok mosógép. Ma mostam először egyébként, nincs ingyé, de a "diákigazolvánnyal fizetek" megoldás itt is működik. Biciklitárolók is ott vannak, és ki lehet onnan jutni a grillezős nyitott kerthelységhez. Valamint a kollégium összes lépcsőházából vezet ajtó a Kellerbe.

Tomi egyik régi edzőtársa és haverja (innen a koliból) ünnepelte tegnap a szül. napját. Ketten Tomival vittünk neki egy üveg Fütyölős Mézes barackot. Szerintem jól választottunk. :) Na utána indult a banzáj, nem vittem le gépet, mert lehet nem úszta volna meg szárazon vagy épen, szóval erről sajna most nem készült egy kép sem. Legalább is általam, de ahogy emlékszem más se fényképezett. Kezdtünk egy kis ping-pong-al, valamint sör + grill kombóval. Utána jött egy ivós játék. Na nem a bagi, de nem is beszélős. Egy ilyen gyerekeknek való 4 személyes játékkal játszottunk. Mindenkinek van egy farmja, ahol fejenként 3 érme van felállítva, azok a tyúkok. Egy repcsi megy körbe, és mindenkinek van egy kis pedálja, amivel fel tudja lökni a repülőt, mielőtt az odaérne az ő "Farm" -jára. Ha nem tudja időben a repülőt ellökni, akkor egy csirkét elkaszál, azaz egy csirkés érme leesik a Farm-ról. Mindenkinek van három, akinek előbb elfogy az veszít, és lehet neki tölteni. :) Mondanom se kell, lehet egymást is szivatni a játékban, összejátszani, stb...
Jó volt. Mézes barack és a citromos vodka nem sokáig bírta. Olyan 10 fele már mindenki jól volt. Elpakoltunk gyorsan, amit lehetett, aztán elindultunk egy helyre.
A neve Schloss, és Mannheim egyik kastélya, melynek helységeiben néha rendezvények vannak. Az egyik nagy ebédlőben van kialakítva a Schloss disco, ebbe a party-ba néztünk el, nekem tetszett. Zene progressive féle volt, társaság normálisnak tűnt. Kicsit söröztünk meg vegyültünk, majd tovább mentünk egy másik helyre. Azt nem értettem miért lépünk le, pedig jó party volt.
A másik klub egy kisebb hely volt, és Zimmer a neve. Itt inkább könnyed rnb és elektró keverék ment.
A társaság jobb volt a Schloss-ban. Itt még egy kis lötyögés utána, elmentünk valamit enni. Akkora már eléggé fáradt voltam én is, szóval az étteremben pár percre be is aludtam, amivel legalább feldobtam a hangulatot egy kis időre. :) Pizzazas utána elindult mindenki a maga útján, itt éjszakai járatok nem igen vannak, és a koli környékén végkép nem, szóval Tomiék kecójában dőltem el mint egy homokzsák.
Mai nap az inkább magamhoz térős nap volt. Délután haza jöttem, főztem egy nagyot, amolyan rizses hús félét, nem mondom, hogy rizses húst, mert csak hasonlított rá. Viszont jó lett a végére, a kinézete meg nem érdekel. :D
Holnap új akciók lesznek a Penny-ben, ha jó árak lesznek, nézek majd valami nagyobb mennyiségű húst, aztán berakom a fagyasztóba. Kicsit számolgattam, és lehet még az ilyen 2.20 Eur-ós menzaebédnél is jobban ki tudok jönni, meglátjuk.
Egyelőre ennyi.

Bis Später

1 megjegyzés: