2010. augusztus 21., szombat

Intro

Sziasztok

Ez az első post főleg arról szól, hogy miért is hoztam létre ezt az egész blogot. Mint tudjátok szeptembertől magam mögött hagyom kis országunkat, és fél évet fogok Mannheimben illetve Németországban tölteni.
Ennek előzménye, hogy január-február tájékán egyik "kollégám" (és barátom egyben) amolyan "Eredet" módon a fejembe ültette az Erasmus program lehetőségeit és jelentőségét.

Kaptam az alkalmon, és a többi már történelem. Ezúton is köszönet érte neki, illetve mindazoknak akik végig segítettek az ügyintézésben, és támogattak, hogy idáig eljussak.
Ilyesféle "disszidálás" során mostanában trendi dolog ez a blog írás, és tényleg van benne valami, pl. nem kell ugyanazt a mail-t 10 embernek vagy rokonnak elküldeni, vagy éppen emesén taglalni naponta más-más embernek ugyanazt a poént.
Tehát kb. fél évig fogok nektek itt írogatni, hogy merre jártam, miket láttam, és milyen újabb német sörbe sikerült belekóstolni. ;)

Egyelőre ezt a bevezetőt még itthonról írom, viszont az első kalandelem talán a kiutazásom lesz, mivel szeptember elsején egymagam vágok neki ennek a szűk 1000 kilométeres utamnak.
Ebben segítségemre lesz egy 19 éves vörös bombázó 1800 köbcentivel,  aki történetesen egy Ford Orion. :-)

folyt. köv.

3 megjegyzés:

  1. Veled vagyunk! Bár csak lélekben, de azért egy-egy új sör kortyolgatása közben gondolj néha ránk. ;)

    VálaszTörlés
  2. Vigyázz magadra te majómm!! Rólunk megne feledkezz .p.p (K) jah és ott sok dagadt ember vann?? .p:D Melindaa

    VálaszTörlés
  3. Háhá köszi a sok biztatást ;) majd gondolok én is.
    Melindaa-nak üzenem, hogy majd az ő maki fejére is gondolok néha :P és szerintem itt nincs olyan sok dágádt ember, otthon több van... ;P

    csáó

    VálaszTörlés